2009-11-17

LaLaGaGa

Jag har aldrig varit nåt jättefan av Lady GaGa.
Jag tyckte att det var svängigt när det kom och avfärdade det som nåt som skulle vara hitigt och sen försvinna efter ett tag.
Sen såg jag nån video och nåt uppträdande och tänkte att det var rätt coolt och att hon var lite annorlunda och tyckte att det var coolt att det slog igenom.
Sen kom monsterframgången, och man blev redigt less...
Sen läkte det ut lite nya låtar på nätet och sen fler och fler.
Nu måste jag bara ge henne cred för OM det är hon som skrivit de nya materialet själv på det senaste "mini-albumet"/"uppdateringen" så är hon en jävel på att skriva pop och alla nya låtarna håller hög standard.
Sen kan man tycka vad man vill om producerad mainstreamplast, men skriva - det kan hon, och coola okonventionella videos, det kan hon också.
Jag hejjar på henne och hoppas på att det går bra för henne.
Jag tror hon har en större plan än detta...










Inga kommentarer: